RAPORT Z EWALUACJI

   Raport z ewaluacji szkolenia w ramach projektu „Jak przerwać dramat dzieci krzywdzonych?” realizowanego w ramach NOWEFIO 2023. Sfinansowanego ze środków programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich na podstawie opracowanych ankiet ewaluacyjnych, oceniających wykładowców i trenerów i organizację szkolenia oraz ankiet badawczych, oceniających przydatność tego szkolenia.

Skala ocen od 1 do 7, gdzie 1 – oznacza bardzo źle, 7 – bardzo dobrze.

Ankiety ewaluacyjne oceniające wykładowców i trenerów – 527 ankiety

  1. Zbigniew Nęcki – psycholog społeczny UJ – wykłady, ilość ankiet – 49
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,9
Sposób przekazu informacji6,82
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,9
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,47
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,35

Organizacja szkolenia  – 6,8

  •  Przemysław Wypych – sędzia – wykłady, ilość ankiet – 40
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,85
Sposób przekazu informacji6,55
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,65
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,45
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,5

Organizacja szkolenia – 6,73

  • Dariusz Chmiel – chirurg dziecięcy, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie – wykłady, ilość ankiet – 43
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,72
Sposób przekazu informacji6,69
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,39
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,72
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,51

Organizacja szkolenia – 6,74

  • Iwona Anna Wiśniewska – psychoterapeutka, seksuolog kliniczny – wykłady,
     ilość ankiet – 48
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy7
Sposób przekazu informacji6,96
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,92
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,69
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,58

Organizacja szkolenia – 6,64

  • Bogna Liszka – Kisielewska – psycholog kliniczny –  wykłady, ilość ankiet – 36
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,5
Sposób przekazu informacji6,4
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,47
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,19
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje5,94

Organizacja szkolenia – 6,75

  • Katarzyna Kowalska – psycholog – wykłady, ilość ankiet – 40
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,8
Sposób przekazu informacji6,7
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,5
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,3
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,5

Organizacja szkolenia – 6,7    

   Warsztaty

  1. Iwona Anna Wiśniewska,  trener, dyrektor Domu dla Ofiar Przemocy – 48
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy7
Sposób przekazu informacji6,93
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań7
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,77
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,85

Organizacja szkolenia – 6,93

  • Agnieszka Majewska-Siwek, socjolog i mediator rodzinny – 37
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,94
Sposób przekazu informacji6,78
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,75
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,43
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,45

Organizacja szkolenia 6,91

  • Dr Marek Banach, wykładowca UP – 39
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,89
Sposób przekazu informacji6,87
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,78
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,85
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,59

Organizacja szkolenia 6,9

  • Bogna Liszka-Kisielewska, psycholog społeczny – 31
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,81
Sposób przekazu informacji6,71
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,71
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,32
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,19

Organizacja szkolenia – 6,9

  • Przemysław Wypych, sędzia – 42
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,9
Sposób przekazu informacji6,81
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,76
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,62
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,38

Organizacja szkolenia 6,93

  • Wojciech Chechelski, podinspektor małopolskiej policji – 40
    Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,65
Sposób przekazu informacji6,88
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,93
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,7
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,6

Organizacja szkolenia 6,98

  • Marek Piwowarski, aspirant sztabowy małopolskiej policji – 34
 Przedmiot ewaluacjiŚrednia ocen
Przygotowanie merytoryczne wykładowcy6,94
Sposób przekazu informacji6,91
Atmosfera sprzyjająca nauce, możliwość zadawania pytań6,97
Przydatność wiedzy nabytej w trakcie wykładu/warsztatu w pracy zawodowej6,82
Poszerzenie wiedzy o nowe informacje6,79

Organizacja szkolenia – 6,94

   Opracowanie raportu i ankiet wykonane przez :

Studentki I-go roku, zarządzanie w służbach społecznych, oraz studenta I-go roku, Ekonomia Społeczna, Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie:

Gabriela Grzybek, Roksana Hajduk, Julia Pena, Aleksandra Śpiewak, Konrad Pilarczyk

   Opracowywanie ankiet wykonane przez :

Studentkę I roku, studiów magisterskich, zarządzanie w służbach społecznych, Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie:

Paulina Szczypczyk

Przewiń do góry Skip to content